dissabte, 7 de gener del 2017

La llengua oficial del País Valencià




Resultat d'imatges de E·l País Valencià invadid per extraterrestres
Extraterrestres invadint el País Valencià
                                 

Ara recorde que en el blog anterior, el de 5-1-17, em vaig referir a una notícia de la premsa, que deia:

                  

"El primer tinent d'alcalde de Gata denuncia que dos guàrdies civils el van exigir que els parlara «en español»".


Ho recorde, però no sé si és un somni o una realitat (o és que ara estic jo somiant?).


De tota manera, siga el que siga, em dóna, més aviat, la impressió que es tractava d'un somni, en el qual Gata de Gorgos (municipi de la Marina Alta al País Valencià), el seu primer tinent d'alcalde, i potser tot el País Valencià, havien caigut en mans d'un poder exterior, un poder extrany (estranger?, extraterrestre?...). El tinent d'alcalde pensaria: "Sóc tinent d'alcalde de Gata, població alacantina del País Valencià, la llengua oficial del qual és el valencià. Aquells que m'interpel·len diuen que són funcionaris de l'Estat al qual pertany el País Valencià, Estat que reconeix el valencià com llengua oficial d'este País, en el qual jo soc funcionari de l'ajuntament. ¿Com em venen ara, doncs, exigint que parle en espanyol? Serà possible que no sàpiguen que la llengua valenciana és llengua oficial del País Valencià? Seran o no seran espanyols? Podrien ser estrangers..., extraterrestres... imperialistes...  Imperialistes que s'han apoderat del país...?"


Podria imaginar altra cosa una persona sensata que creu en tot el que li diu la lletra escrita de les lleis?



                                     Resultat d'imatges de monstruos volando