dijous, 2 de febrer del 2017

I quan siga velleta li retallaràn la pensiò?


L'altre dia, una amiga meua li escrivia pel mòbil a una companya seua (i, casualment, em va aplegar a mi): "A partir del dia 19 de Junio, Leonor de Borbón y Ortiz se convertirá en "Princesa de Asturias" y pasará a recibir 8.538,66 euros al mes, es decir, 13 veces el salario mínimo. Desde ese dia,  hasta el dia en que Felipe VI abdique o se muera, una niña, una niña de 8 años, va a cobrar lo que 13 personas que cobren un sueldo de mierda de 645,50 euros, lo que 20  familias cobran de ayuda de 426 euros para morirse de hambre".

Es para divulgar-lo? O no? Anem-hi.

Doncs jo opine que sí. I ho divulgue en aquest blog, no sense acompanyar-ho amb un comentari meu:

"8.538 euros són una quantitat suficient per a la feina que ha de fer una dona de neteja com Leonor?: Netejar tot el País, arranjar els mobles, fer tots els llits, ordenar l'interior (i l'exterior?) de les cases, etc., etc., etc.," i acudir a qualsevulla demanda d'auxili és una feina d'acord amb les seues capacitats (¿?). És mereix el sou. Tot siga que no puga suportar tanta feina i tinguem que internar-la en un sanatori. Jo li apujaria el sou, per si de cas.

Se m'oblidava el "hachazo a las pensiones" i o "el desvalijamiento de la Seguridad Social" (com recentment hem pogut llegir en la premsa o veure i oir per la tele). Així doncs, caldrà donar-li un suplement per compensar eixe "futuro-immediato desvalijamiento o hachazo a las pensiones", ¿no?. 

Pobreta! Quan siga velleta ¿li retallarán la pensió?