dimecres, 24 de març del 2010

Miscel·lània de "gracietes"



Si em lleveu la llibertat de tapar-me, no tindré la llibertat de portar el símbol de la submissió de la dona al mascle, el meu home no em deixarà sortir de casa, els veïns i les veïnes m’assenyalaran amb el dit, seré una proscrita i, el que és pitjor de tot: em sotmetré a la tirania de la moda i en seré una esclava més; els homes pecaran mirant-me.




Serà aquest el “destape” que volen quan es proposen prohibir el vel?




La judicatura ataca, decidida a defensar els gurtelians i l’Alzheimer històric.



Els treballadors innocents s’agenollen entusiasmats davant del poder indiscutible i l’atractiu afalagador de la llibertat democràtica del lliure mercat (ben lluny de la dictadura de Cuba i de Venezuela).




Pinochet, plorós pel que li està passant a Garzón.



El futur del jubilat sense plans de pensions privades.




Don Pelayo, preparat per a lluitar contra el "contubernio" d'ETA i Zapatero.



1 comentari:

Pura Peiró Bertomeu ha dit...

Prohibiran de portar el vel al carrer per a imposar-lo a les passarel·les...